Wednesday, July 17, 2013

MacBook dan Tokina, D-19

Aku pernah berhajat dan sentiasa berhajat untuk memiliki computer Mac sejak lama dulu. InshaaAllah, perjalanan-ku ke Kanada beriring bersama Macbook Pro yang akan-ku booking di Aeon Seri Manjung pada hari ini. Aku juga dalam dilema untuk membeli lensa yang paling aku minat, Tokina 11-16mm. Aku pergi ke Midvalley pada hari dokumentasi di Konsulat Kanada tetapi harganya tidak begitu memberangsangkan. Tinggal satu sahaja harapan-ku, beli secara online dari Shashinki.com J. Untuk merakam kenangan di Kanada, aku merancang untuk membawa Nikon D80, GoPro Hero3 bersama extension pole-nya dan 50mm Nikkor lens. Bersedia untuk photoesaay yang sangat panjang. J

Hari ini juga service dress dan blazer-ku siap di dobi. Collect pada petang ini, InshaaAllah J Baju yang sepatutnya aku guna di Australia pada 2006 akan digunakan sepenuhnya pada tahun 2013 di Kanada. InshaaAllah J

No comments: