Monday, July 08, 2013

Baris Pagi, D-28

TKF memaklumkan dalam baris pagi yang aku akan ke Kanada. Kursus Submarine dia yang akan ajar. Aku simpati dengan TKF-ku, walaupun dah nak bersara terpaksa mengantikan aku untuk mengajar kelas submarine. Ada task yang besar harus diselesaikan sebelum pergi ke Kanada, menyediakan persediaan mengajar untuk bantu TKF-ku.

Sebelah petang aku menerima e-mail dalam iPhone-ku. E-mail dari Mej Azhar, Pegawai dari OPLAT juga bekas DS-ku semasa mengikuti Kursus G3 di Port Dickson. “Good News … your name have nominate to attend French Course in Canada by your Directorate … plse make preparation from now.” Aku juga ada menerima e-mail dari Anne Joseph, pegawai yang menguruskan perjalanan kami ke Kanada. Beliau menyertakan ‘link’ ke laman web Keduataan Kanada untuk mengisi borang Peribadi dan borang pengiystiharan keluarga. Aku terus ke Perpustakaan KDP untuk melihat dan belajar lebih lanjut.

No comments: