Wednesday, October 17, 2012

Main Boling

Petang tadi merupakan sukan untuk Pegawai KDP. Kali ini kami main boling. Saya dan pegawai Fakulti Pendidikan bergabung dengan Fakulti Bekalan. Saya mengambil kesempatan ini untuk merakamkan kenangan main boling di Mutiara Armada dengan GoPro HD2 saya. Alhamdulillah, ada banyak penambah baikan dalam mengambil video dengan GoPro. Saya telah meletakkan kamera pada beberapa sudut yang menarik dan hasilnya sebuah video selama 1 minit yang pada saya, menarik walaupun masih banyak penambahbaikan boleh dilakukan.
Pertandingan ini dijalankan secara santai sahaja, tetapi kumpulan kami telah menjadi kumpulan yang mempunyai markah berkumpulan kedua terbanyak dan saya telah mendapat nombor 2 pemain individu. sungguh tidak percaya kerana saya adalah pemain bola lerek! huhu.. Alhamdillah. Kemeriahan pertandingan itu telah menarik minat CO untuk mengadakan perlawanan kali kedua untuk para Pegawai. :) Alhamdulillah, enjoy dengan games petang tadi :)

No comments: