Wednesday, October 31, 2007

Mac


Adakah anda pernah menggunakan komputer Apple Mac? Saya pernah, lama dulu. seingat saya dalam awal 90an. Masa tu belajar C Programming. Masa tu komputer Apple tu kecil sahaja. Satu yang saya ingat tentang komputer tu adalah monitor dan CPUnya bergabung.
Hari ini dah masuk minggu keempat saya mengikuti kursus E-Learning (minggu terakhir!). Belajar membina kandungan E-Learning. Menariknya, tentang kursus ini adalah komputer yang digunakan adalah komputer Mac yang terbaru. Menggunakan sistem Mac OS X Tiger (Versi 10.4.10). Dalam dunia cuma 5% pengguna komputer berasaskan Mac. Rasa sungguh bertuah menjadi pengguna komputer berasaskan sistem Mac.
Saya rasa, Mac lebih bagus dari PC!!

3 comments:

Anonymous said...

Nak sebar info sket.
~~~
Donlod file RapidShare dgn PERCUMA! Cepat!
Tak payah keluar duit bayar premium account.
http://rapidshare.com/files/71651338/download-rs-free.zip
~~~

Anonymous said...

Cool!

Nak sebar info sket.
~~~
Donlod file RapidShare dgn PERCUMA! Cepat!
Tak payah keluar duit bayar premium account.
http://rapidshare.com/files/71651338/download-rs-free.zip
~~~

Anonymous said...

memanglah..
mac memang bagus dari pc..
tapi tak mampu lagi nak beli
hehehe