Sunday, July 01, 2018

Shopping Lazada

Sebenarnya aku dah ada akaun lazada nie lama dulu, tapi tak pernah shopping kerana kebanyakan keperluan online-ku boleh didapati dari seller yang mempunyai web bisnes yang tetap. Kebanyakan barang online yang aku beli adalah peralatan kamera.

Selepas balik dari kelas kraf kulit, aku dapati, tidak semua peralatan yang dibekalkan mencukupi untuk memulakan kerja-kerja kraf kulit. Ada lagi beberapa perlatan penting sebelum aku memulakan projek kraf kulit. Oleh kerana Malaysia tidak mepunyai banyak syarikat berkait hobi baru-ku ini, ku memilih Lazada untuk mencari peralatan tambahan. Sememangnya tidak mengecewkan. Aku berbelanja hamri RM 200 untuk mendapatkan peralatan baru. 

In shaa Allah, apabila sampai saja peralatan yang dipesan, aku akan memulakan projek kraf kulit dari rumah-ku :)

1 comment:

Łóżka do sypialni said...

Łóżka do sypialni